Thursday, February 10, 2011

kawan



bila aku sendiri pasti ada yang temani
bila aku bersedih pasti mereka di samping
bila aku ketawa mereka juga ketawa bersama
betapa bernilai nya erti persahabatan bagi aku
ketika ini........

semakin lama aku dapat rasakan
erti persahabatan yang tak akan 
pernah hilang dari hidup aku......

setiap masa aku luangkan 
bersama mereka cukup memberi makna
kerana mereka adalah kawan,sahabat,teman pada aku
aku akan rasa kehilangan bila tiada mereka di sisi
walaupun sekejap.....



sanggup susah payah bersama
menangis bersama
aku sangat bersyukur kerana 
TUHAN
menganugerahkan aku kawan-kawan yang
cukup memahami.....
aku tahu aku tak salah memilih kawan
kawan-kawan aku adalah 
yang terbaik dalam dunia

untuk kawan-kawan ku...
thanks a lot 
sebab sudi jadi kawan aku
aku sangat menghargai kowg...



DILA , DAYAH , SHILA , WANIE , ZATY, ZIRA
LUV U ALL....
x-class dari CUPPY GEN

No comments:

Post a Comment