Monday, January 31, 2011

saya sayang dia

ADA SESEORANG dalam hidup sy yang sangat saya SAYANG selain my mom,and family..
ada nya DIA dalam idup sy merubah SEGALA2nya...yang PUDAR semakin CERAH...
yang KELAM semakin TERANG....yang HITAM semakin PUTIH...
hangat nya cinta dari DIA sangat2 sy rasai..ary2 sy tempuh hanya untuk lihat senyuman dari nya...
saat bahagia bersama nya X kan pernah luput di dalam memori ini...
 sy sangat perlukan DIA untuk ary2 sy yang seterusnya....bila dia senyum i2 sangat membahagiakan sy..bila dia sedih i2 sangat mengguriskan hati sy..sy suka bila dia KETAWA..sy gembira mendengar SUARAnya...sy rasa sunyi bila sehari X dgar sore nya..setitik airmata nya sangat MEMBERI kesan luka pada sy..sy berusaha sebaik nya untuk jadi SEMPURNA dimata nya..kasih sayang pada nya tidak pernah pudar malah makin terang sehingga kalah nya pada bulan purnama.saya rindu pelukan nya...saya rindu senyuman nya....saya rindu ciuman nya.....
sy sangat berharap agar sy dapat sentiasa berada di sisi nya...melalui ary2 sy yang semakin singkat ini
bersamanya...lebih membahagiakan sy bila dia sah menjadi milik sy sepenuhnya...sy akan tunggu untuk hari yang bahagia i2 sedaya yang mampu...sy sentiase berdoa agar TUHAN sedia kan ary esok untuk sy supaya sy dapat lagi bersama nya...menatap matanya...mengukir senyuman di bibirnya..membelai dirinya...kalau diberi kesempatan memilih antara nyawa dan dirinya,,sy akan pilih 
DIRInya kerana DIA adalah nyawa sy...

saya SANGAT sayangkan DIA sampai ke akhirnya....

No comments:

Post a Comment